Round silicon wire and rectangle

مفتول سیلیکون گرد و چهار گوش چیست

مفتول سیلیکون در ابعاد مختلف و با متریال های متنوعی تولید می گردد و از جمله پرمصرف ترین این محصولات می توان به مفتول سیلیکون گرد اشاره نمود. سیلیکون می تواند مقاومت بالایی را از خود در برابر بسیاری از مواد نشان دهد. از جمله این مواد باید به نمونه های ذیل اشاره نمود.

  • آب شور
  • اسید های رقیق
  • مقاومت در برابر چسبندگی
  • مقاوم در برابر کشش
  • دارای انعطاف پذیری بالا

مفتول سیلیکون تنها در مواجهه با روغن دارای کمترین مقاومت می باشد که این امر نیز به واسطه مواد به کار گرفته شده در تولید است. از آن جایی که مفتول سیلیکون گرد و چهار گوش دارای کاربرد های متعددی در صنایع مختلف می باشد، امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

این کاربرد ها تنها در یک بخش محدود تعریف نخواهند شد و شامل مولفه های متعددی نیز می باشند. از جمله این موارد، استفاده از  در بخش هایی هم چون محور های بهداشتی، غذایی، پزشکی، صنایع می باشد.

هم چنین استفاده از این محصول در مواردی که نیاز به درزگیری احساس می گردد هم چون صنایع ریخته گری و اپوکسی، می تواند یک انتخاب کاملا هوشمندانه به شمار آید. استفاده از فرمول های خاص و متعدد در ساخت مفتول یاد شده توسط تولیدکنندگان، موجب گردیده است تا در نهایت بتوان شاهد بازاری بسیار متنوع در خصوص شکل، ابعاد و حتی کارایی این محصول بود.

 

مقاومت مفتول سیلیکون گرد و چهار گوش

درجه حرارتی که مفتول سیلیکون گرد و چهار گوش در آن بدون کوچک ترین تغییر و آسیب دیدگی دوام خواهد آورد، منفی ۵۰ و ۳۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. از سویی دیگر تحمل قدرت ولتاژ تا ۶۵۰ یکی دیگر از مشخصات مهمی است که بسیاری از خریداران از آن اطلاع دقیقی ندارند.

امکان تولید انواع مختلفی از  در ابعاد متنوع با در نظر داشتن سفارش متقاضیان، یک امتیاز مهم محسوب خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *