Ceramic fiber packing

پکینگ سرامیک فایبر طناب گرد و چهارگوش چیست؟

پکینگ سرامیک فایبر طناب گرد  را می توان جزو الیاف های سرامیکی بسیار عالی و خاص دانست که می تواند عایق حرارتی بسیار خوبی باشد . انواع این پکینگ های سرامیکی در دو نوع مسلح یا سیم دار و ساده موجود است. نوع سیم دار پکینگ سرامیک فایبر طناب گرد – چهارگوش را می توان از سیم هایی با جنس استنلس استیل و یا سیم های اینکنل تولید نمود  در جاهایی که درجه حرارت آن محیط بالای ۸۰۰ درجه سانتیگراد است می توان از این پکینگ ها استفاده کرد و کارایی بسیار  خوبی دارند.  پکینگ سرامیک فایبر طناب گرد  و چهارگوش قادر هستند تا دمای ۱۲۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل کنند .  این پکینگ ها در بسته بندی های مربعی و یا گرد به بازار عرضه می شوند .

تقویت پکینگ سرامیک فایبر طناب گرد و چهارگوش در چیست؟

برای تقویت نخ های سرامیکی می توان گاهی اوقات نیکل کروم یا استیل ضدزنگ را در آن  استفاده کرد. که به پکینگ سیم دار معروف است . علاوه بر این ، پکینگ سرامیک فایبر طناب گرد و چهار گوش  را می توان از  طناب هایی  تهیه کرد که  احساس لطیف تری داشته باشند ، یا از سیم های استیل ضد زنگ بصورت جزئی یا کلید در آن برای این که  تحمل فشار و مقاومت بالا و همچنین مقاومت  در برابر اثرات سایشی مکانیکی داشته باشد به کار برد.  . برای اطلاعات بیشتر ، در این خصوص می توانید به سایت و فروشگاه صنعت گران طوس مراجعه نمایید.

کاربرد های پکینگ سرامیک فایبر طناب گرد و چهارگوش

این دسته از محصولات به واسطه ویژگی های ذاتی که دارند برای مجموعه ای وظایف ویژه به کار می روند . بیشتر این وظایف شامل آب بندی و محافظت بخش های مختلف در برابر گرما می باشد. از طرفی دیگر مقاومت بالای این محصول در محیط های شیمایی سبب شده است تا بر کاربرد های آن افزوده شود . از جمله این کاربرد های می توان به موارد زیر اشاره نمود :

عایق بندی کوره ها : مقاومت بالای این محصول اجازه می دهد تا بهترین گزینه برای عایق بندی کوره ها باشد . چرا که به حفظ شکل و ساختار آن ها کمک می کند.

دوخت و تولید لباس های نسوز: لباس های نسوز را می توان از پر کاربردترین لباس ها دانست که برای آتش نشان ها و یا کارگران شرکت های ذوب و تولید ساخته می شود . این محصولات با توجه به الیافی که دارند می توانند گزینه ای مناسب برای ساخت این محصولات باشند . 

عایق بندی  شفت ها و مخازن حرارت بالا : مخازن و یا شفت ها و پمپ های حرارت بالا همواره نیازمند ماده ای برای آب بندی و یا عایق بندی خود هستند تا بتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند . پکینگ های سرامیک فایبر طناب گرو چهار گوش می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای این کار باشد چرا که به خوبی  آن ها را عایق بندی می کند .

تولید پرده های حرارتی : پرده های حرارتی از دیگر محصولات کاربردی در صنعت است که به وسیله پکینگ های سرامیکی ساخته می شود .

ابعاد پکینگ سرامیکی فایبر  طناب گرد و چهار گوش

از آن جایی که تنوع این دسته از محصولات بسیار زیاد است، لذا در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند . این اندازه های  متناسب با نیاز صنایع مختلف می باشد و ممکن است برای هر ساختاری مناسب نباشد . بیشتر تفاوت در اندازه این محصولات در رابطه با سطح مقطع آن ها می باشد . این سطح مقطع در دو شکل دایره و مربع ساخته می شود و اندازه هایی بین ۲ الی ۱۰۰ میلی متر دارد . لازم به ذکر است که طول می تواند متفاوت و بسته به نیاز باشد . اگر قصد خرید پکینگ سرامیکی با ابعاد مناسب و کیفیت بالا را دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان در گروه نسوز توس تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *