Victorian Sheet Oil

ورق ویکتوری ضد روغن چیست؟

ورق ویکتوری ضد روغن در ساختار خود شامل الیاف سلولزی است همین امر سبب شده است که در بازار آن را با نام های مقوای نسوز و یا ورق نسوز سلولزی نیز بشناسند. در صنایع مختلف استفاده از ورق ویکتوری ضد روغن بسیار کاربرد دارد. در بین ورق های مشابه این نوع ورق با چگالی بالا تولید شده است. از جمله کاربردهای مهم ورق ویکتوری ضد روغن می توان به استفاده از آن در تولید واشر آب بندی و فلنچ اشاره کرد. اگر بخواهیم در بین کل ورق های نسوز یک بررسی از لحظ قیمت و هزینه داشته باشیم استفاده از ورق ویکتوری ضد روغن کم هزینه ترین و ارزان ترین ورق های نسوز می باشد. همین امر سبب شده است که این نوع ورق ها از طرفداران زیادی برخوردار باشند و در صنایعی چون ماشین آلات ، خودرو سازی کارخانه های صنعتی مختلف از آن ها استفاده می شود.

ورق ویکتروی ضد روغن را جزو ورق های دوست دار طبیعت و محیط زیست می نامند زیرا که در ساختار آن از الیاف سلولوزی استفاده شده است و از مواد مضر و خطرناک در ساختار این گونه ورق ها خبری نیست. از دیگر کاربردهای مهم آن می توان به استفاده از آن در محیط هایی با دمای بالا و روغن و آب داغ اشاره کرد. این نوع ورق ها در بازار در ضخامت ها و اندازه های مختلفی وجود دارد به طبع با توجه به اندازه و ضخامت این ورق ها قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

کاربرد های مهم ورق ویکتوری ضد روغن

  • آب بندی شفت ، پمپ ، مخازن سوخت ، جایگاه ها و پالایشگاه ها و نیروگاه ها
  • برای ساخت جعبه های ضد حریق و عایق بندی می توان از ورق ویکتوری ضد روغن استفاده کرد.
  • تولید واشر برای ماشین آلات صنعتی مختلف در صنایع خودرو سازی و مکانیکی

 

 

آپدیت ۴ اسفند

ورق ویکتوری
ورق ویکتوری

در مورد واشر کاغذی ویکتوری چه می دانید؟

واشر کاغذی ویکتوری نوعی گسکت یا درزبند منعطف با چگالی و تراکم زیاد است که با استفاده از تکنولوژی مدرن تولید کاغذ و استفاده از الیاف های طبیعی و پوشش دهی با چسب، فراوری و تولید می شود. از این محصول در راستای آببند نمودن فراورده های پتروشیمی، گازها و مجموعه ای از حلال ها استفاده می شود. این متریال گزینه ای کارامد و کاربردی برای ساخت واشرهای خودرو است. واشر کاغذی ویکتوری توان پایداری در دمای ۲۵۰ درجه فارنهایت را دارد.
در راستای تولید این محصولات، ورق های سلولزی نسوز با مواد پلیمری مانند لاستیک نیتریل یا NBR و سینتتیک ترکیب می گردد و در نهایت ورق های مقاوم در برابر حرارت ویکتوری با بیشترین مقاومت و پایداری در برابر سیالات، انواع سوخت ها، آب، روغن های گرم و سرد و ضد یخ ها تولید می گردد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این فراورده می توان توان انعطاف پذیری و پایداری در ابعاد را نام برد.

قابلیت هایی مانند تراکم و چگالی، قدرت انبساط و میزان جذب سیالات در انتخاب نوع مشخصی از این فراورده گزینه هایی اثر گذار هستند. واشر کاغذی ویکتوری در صنایع مختلفی مانند کشتی سازی، کامیون، تولید خودرو و صنایع هوایی و هواپیمایی کاربرد گسترده ای دارد.
بیشترین استفاده از واشر کاغذی ویکتوری به کارگیری در قسمت های پمپ آب، پمپ روغن، پمپ مربوط به سوخت، فیلتر روغن، کاربراتور، ترموستات و کاربردهای دیگری در صنعت خودروسازی می باشد.

واشر کاغذی ویکتوری، نوعی واشر نسوز

منظور از واشرنسوز محصولاتی است که در مواجه با حرارت و دمای بالا پایداری و ماندگاری بالایی از خود نشان می دهند و شکل آنها تغییر نمی یابد. این محصولات در مواجه با عوامل تخریبی و تحلیل بر و همچنین اکسیداسیون توان پایداری و مقاومت بالایی دارند. مواجه با عواملی مانند سیالات، هوا، گازهای با دمای بسیار زیاد و داغ به هر محصول و قطعه ای آسیب خواهد زد. ساختار این واشرها از متریال های بسیار مقاوم ساخته شده است به گونه ای که در مواجه با دمای بسیار زیاد هیچ تغییری در آنها پدید نخواهد آمد.

در واقع با در نظر گرفتن خواسته و نیاز صنعت های مختلف امروزه تولید کنندگان زیادی در این زمینه در حال تلاش هستند و محصولات زیادی را در این زمینه و در متریال های مختلفی با کیفیت بسیار بالا روانه بازار می نمایند. به عنوان نمونه می توان واشر کاغذی ویکتوری ، لاستیکی، چوب پنبه ای و ….. را نام برد.
در پایان از همراهی شما سپاسگزاریم و امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *