شیلنگ سند بلاست

شیلنگ سند بلاست چیست؟

قسمت داخلی شیلنگ سندبلاست از لاستیک طبیعی ساخته شده است که در برابر سایش مقاومت قابل توجهی دارد. لایه بیرونی از یک ماده پلیمری ساخته شده است. هم چنین یک شلنگ تقویتی وجود دارد که به عنوان یک نوار نساجی دوبل عمل می کند.انتقال مواد سندبلاست ماسه بادی و سیلیس توسط شلنگ سندبلاست انجام می شود.

از شلنگ سند بلاست هنگام پرتاب مصالح با شتاب بالا هنگام زنگ زدایی ، رنگ برداری ، تمیزکاری ، آماده کردن قطعات و دیگر اهداف استفاده می شود.شلنگ سند بلاست انواع مختلفی دارد که با توجه به شرایط کار باید از شلنگ مناسب استفاده کرد.

شیلنگ ضدسایش سندبلاست توسط هلدر سندبلاست از یک طرف به نازل سندبلاست و از طرف دیگر به کمک هلدر به دیگ سندبلاست متصل می گردد.

شلنگ سندبلاست به صورت گسترده ای در صنعت ساخت و ساز برای تهیه محلول های مختلف (سیمان ، گچ و غیره) و همچنین مخلوط های بتونی با استفاده از پمپ های بتونی استفاده می شود. این شلنگ ها ، الکتریسیته ساکن را جمع نمی کنند ، که این مورد استفاده از آنها را ایمن می کند.

معمولا طول حلقه های این شلنگ تا ۴۰ متر می باشد.

وبسابت نسوز طوس مجموعه ای از بهترین و پرکاردترین شلنگ ها را برای شما فراهم کرده است.

از شیلنگ سند بلاست در کجا استفاده می شود؟

شیلنگ انفجار برای تهیه مواد ساینده طراحی شده است و در موتورهای جت و تاسیسات از سطوح تمیز کننده انفجار با سازه هایی که ماسه کوارتز ، شلیک فولادی ، برش خورده ، کورندوم ، نیکلشلاکا ، کوپرشلاک و غیره استفاده می شود.

به منظور تعیین وضعیت شلنگ توصیه می شود به صورت دوره ای از یک سنجش مخصوص برای تست عملکر شلنگ استفاده کنید. اگر فشار در آن در ۱ اتمسفر کاهش یافت ،توصیه می کینم تا هر چه سریع تر شلنگ را تعویض کنید. شستشوی مداوم هوا شلنگ سند بلاست باعث نمی شود تا شلنگ بتواند به طور مناسب و صحیح کار کند.

به دلیل این که ماسه خوردگی بالایی دارد پیشنهاد می شود تا بهترین نوع این شلنگ ها را تهیه کنید تا در انجام عملیات دچار مشکلات نشوید.

از شیلنگ سند بلاست در کجا استفاده می شود
از شیلنگ سند بلاست در کجا استفاده می شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *