Round and square sponge silicone

درباره سیلیکونی اسفنجی گرد و چهارگوش بدانید

سیلیکون اسفنجی گرد و چهارگوش به عنوان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین محصولات شناخته می شود که بر اساس نیاز موجود در بازار، دارای انواع متعددی است. این محصول دارای نمونه های مختلفی است که هر یک امتیاز خاصی خواهند داشت.

محیط های مختلفی نیاز مبرم به وجود محافظ دارند که از این حیث سیلیکونی اسفنجی گرد و چهارگوش می تواند در ساخت این پد های محافظت کننده نقشی ویژه داشته باشد. هم چنین از جمله مهم ترین کاربرد های این محصول می توان به استفاده آن در ساخت لایه های درزگیر اشاره نمود.

خواص سیلیکون اسفنجی گرد و چهارگوش:

دارا بودن خواص جالب و منحصر به فرد سیلیکون در دماهای مختلف موجب شده است تا استفاده از آن در صنایع متعدد به عنوان یک الگوریتم محسوب گردد. مقاومت  در برابر موارد متعددی از جمله انواع اشعه ها و هم چنین دما، از جمله پارامتر هایی است که در نوع خود جالب توجه به شمار می رود.

بافت ویژه اسفنج ( نیمه باز و نیمه بسته ) موجب خواهد شد تا در بهترین حالت ممکن بتوان شاهد عملکردی ایده آل بود، عملکردی که در آن نفوذ آب ممکن نخواهد بود. بعلاوه این بافت ویژه بستری را ایجاد می نماید که در آن مقاومت در برابر اشعه ها، آب و هوا به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

ویژگی سیلیکون اسفنجی گرد و چهارگوش:

دمایی که سیلیکونی اسفنجی گرد و چهارگوش در آن مقاومت خود را به خوبی نشان خواهد داد، عبارت از منی ۷۳ درجه و مثبت ۲۶۰ درجه سانتیگراد، است. هم چنین تعدد نمونه های این محصول در نوع خود حائز اهمیت است، نمونه هایی که در تراکم کم و هم چنین در تراکم بالا تولید و روانه بازار های فروش می گردند.

 

فروشگاه صنعت گران طوس آماده تهیه تمام ملزومات صنعت شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *