Fiberglass yarn

نخ های نسوز مثل نخ فایبرگلاس به نخ هایی گفته می شود که در برابر حرارت و فشار بالا و مواد شیمایی و … مقاوم هستند.
از نخ های نسوز در صنع مختلف نفت و گاز و خودرو سازی و پزشکی و… استفاده می شود.
درجه حرارتی که نخ های نسوز می توانند تحمل کنند، از ۲۰۰ درجه تا ۱۲۶۰ درجه می باشد.
نخ های نسوز دارای انواع مختلفی می باشند و به صورت نخ های نسوز تفلون، سرامیکی، گرافیتی، فایبر گلاس و… تقسیم می شوند.

ویدیو بررسی نخ فایبر گلاس

نخ فایبرگلاس چیست ؟

نخ های نسوز فایبر گلاس به صورت طناب و نخ در باز وجود دارد که هر کدام از الیاف های فایبر گلاس ساخته شده اند. طناب های به دو صورت تولید می شود که یا به صورت طناب نرم می باشند و یا به صورت طناب های متراکم و فشرده می باشند که به آن ها پکینگ گفته می شود.
نخ های فایبر گلاس درجه حرارت را تا ۵۴۰ درجه تحمل می کنند و با توجه به نوع شان کار کرد و ویژگی های متفاوتی دارند.
نخ های نسوز گرافیتی بر خلاف نخ های نسوز آزبست به محیط زیست آسیبی نمی رسانند و برای ضرر ندارند، به همین دلیل جایگزین مناسبی برای نخ های نسوز آزبست هستند.

نخ های نسوز فایبر گلاس از الیاف های شیشه ای ساخته شده اند. نخ های فایبر گلاس در طی فرایندی در اثر فشار بالا، با الیاف های شیشه ساخته شده اند و در بازار به دو صورت چهار گوش و گرد وجود دارد.

ویژگی نخ های فایبر گلاس عبارتند از:

• ضد زنگ بودن
• عایق الکتریکی
• مقاومت مکانیکی
• عایق حرارتی
• مقاومت در برابر نشت مواد شیمیایی و نفت
• دارای انعطاف پذیری بالا
• مقاوم در برابر سایش و زدگی

کاربرد نخ های نسوز فایبر گلاس:

• نخ فایبرگلاس جایگزین مناسبی برای نخ های آزبست می باشند و برای تولید پارچه ها و نوار ها مورد استفاده قرار می گیرند.
• مناسب برای ساخت لباس های نسوز و ژاکت های که حرارتی می باشند.
• به عنوان عایق حرارتی در هیتر و کولر مورد استفاده قرار می گیرند.
• مورد استفاده در صنعت ‌کشتی سازی
• برای ساخت پرده های ایمنی آتش و پردهای جوش کاری مورد استفاده قرار می گیرد
• برای محافظت از سیم ها و کابل ها و… از این نوع نخ بسیار استفاده می شود.

نخ های فایبر گلاس با توجه به نوع سیم دار و بدون سیم شان و با توجه به نوع گرید شان، کار کردی متفاوت دارند و درجه حرارت و مقاومت آن ها به موارد بالا نیز بستگی دارد.

 

آپدیت ۱ فروردین ۱۴۰۱

نخ نسوز فایبرگلاس چیست؟

نخ نسوز فایبرگلاس بعنوان یکی از مهم ترین طناب های نسوز صنعتی است که ساختار این نخ با کیفیت بصورت کامپوزیتی است. نخ نسوز فایبرگلاس با  الیاف شیشه (Texturizing) در فشار بالا تولید می شود.

این نخ فایبرگلاس از استحکام و مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است.

فایبر گلاس یک کامپوزیت بوده که محل مورد استفاده را از خطرات و صدمات محیطی دردرجه حرارت بالا و رطوبت حفظ می نماید.

نخ نسوز فایبرگلاس چیست؟

خرید نخ نسوز فایبرگلاس

خرید نخ نسوز فایبرگلاس شما را در انجام کارهایی که نیاز به حرارت بالا بوده و یا در خطر آتش سوزی قرار دارند بسیار مناسب است.

نخ های نسوز، به مدلهای مختلف تقسیم می شود و تولید شده است که به صورت نخ نسوز تفلون، نخ نسوز سرامیکی و گرافیتی و هچنین نخ نسوز فایبر گلاس در بازار وجود دارد که نخ نسوز فایبرگلاس دارای مقاومت بالاتری نسبت به سایر همردیفان خود است.

خرید نخ نسوز فایبرگلاس، برای افزایش ایمنی و کاهش حوادث و خطرات در دمای بالا و آتش سوزی است.

فروشگاه نسو زطوس ، نخ نسوز فایبرگلاس را با کیفیتی بالا و در میزان مورد نظر شما فراهم نموده و دسترسی شما به این محصول را آسان نموده است. این آزبست ارائه شده توسط نسوزتوس، دارای ضمانت و گارانتی بوده تا شما با خیال آسوده محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

قیمت فروش نخ نسوز فایبرگلاس

قیمت فروش نخ نسوز فایبرگلاس

یکی از موارد مهمی که در حین خرید نخ نسوز فایبرگلاس باید در نظر داشت این است که این هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد به نسبت کیفیت قیمت بالاتری خواهد داشت. به همین جهت مراقب باشید که نخ نسوز فایبرگلاس بی کیفیت و با قیمت پایین خریداری نکنید تا ایمنی خود و کارتان را به خطر بیاندازید.

فروش نخ نسوز فایبرگلاس عرضه شده در نسوزتوس، دارای کیفیت بی نظیر بوده و از نظر قیمت در برابر سایر رقبا، بسیار مناسب  بوده و ایمنی کار شما را تضمین می نماید.

نسوزتوس، بعنوان یک شرکت موفق، نخ نسوز فایبرگلاس را قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عزیز ارائه می دهد که از نظر کیفیت بسیار مرغوب و مناسب است.

برای این شرکت رضایت مشتریان در اولویت قرار دارد. تمامی محصولات تضمین شده و با قیمتی مناسب به فروش
میرود که لیست قیمت ها در سایت نیز قابل مشاهده است.

تنوع در خرید نخ نسوز فایبرگلاس

نخ نسوز فایبرگلاس قابل فروش به شکل‌های مختلف وجود دارد که به صورت طناب نرم و طناب فشرده شده بافته  شده و بسیار قابل انعطاف و بادوام است و در برابر اسیدها و قلیایی ها مقاوم است.

نخ یا طناب فایبر گلاس قابل انعطاف و بسیار با دوام است همچنین مقاوم در برابر اسیدها و قلیایی‌ها است.

نخ نسوز فایبرگلاس در ۲ نوع گرد و چهار گوش موجود است که نخ فایبر گلاس چهارگوش (پکینگ فایبرگلاس) متراکم، قوی‌تر و منعطف تر و نرم‌تر از نخ نسوز فایبرگلاس پیچ خورده است و مناسب جاهایی است که به مقاومت زیادی نیاز دارد و در برابر فرسایش های مکانیکی هستند.

اما در مقابل نخ نسوز فایبرگلاس گرد و بافته شده، بیشتر برای آب بندی دیگ بخار، کوره و درب کوره و مانند این مناسب است و در سطوح ناهموارکاربرد دارد.

برخی از کاربردهای خرید نخ نسوز فایبرگلاس

برخی از کاربردهای خرید نخ نسوز فایبرگلاس

فیبرهای شیشه ای یا نخ نسوز فایبرگلاس، در ساختمان سازی به منظور افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله استفاده می شود و همچنین با ایجاد مقاومت کششی در بتن ها، به افزایش استحکام بتن نیز می انجامد.

بنابراین الیاف شیشه یا نخ نسوز فایبرگلاس، جاگیزینی مناسب برای فولاد در بتن است. و بعلاوه نیزدر صنعت خودروسازی و قطعات، لوازم ورزشی، هوافضا، دریایی نیز استفاده می شود.

خرید نخ نسوز مناسب برای استفاده در  آب بندی پمپ ها، شیرآلات، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی پمپ بنزین ها، صنایع کشتی سازی است. و بعلاوه مناسب تولید لباس ها و ژاکت های نسوز خواهد بود.

نخ فایبرگلاس را می­توان جایگزین نخ های آزبست نمود و برای تولید پارچه مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار مناسب تولید لباس های نسوز و ژاکت های مقوام در برابر حرارت است.

فروش نخ های نسوز، یک عایق حرارتی کاربردی و بسیار مقاوم و باکیفیت در هیترها و کولرها به شمار می آید.

از دیگر کاربردهای نیز بسیار مناسب و قابل استفاده است.

برای ساخت سیم و کابل ها می توان با اطمینان و خیال راحت از نخ نسوز فایبرگلاس استفاده نمود.

اما در نهایت باید این نکته را در نظر داشت که نخ نسوز فایبرگلاس، با توجه به نوع سیم دار و بی سیم آنها، و هچنین بسته به نوع درجه و گردشان، کارکردی متفاوت دارند و درجه حرارت و مقاومت آنها به این موارد بستگی شدیدی دارد.

از  دیگر کاربرئدهای نخ نسوزفایبرگلاس میتوان بخ درزبندی انواع کوره های القایی و وصنعتی اشاره کرد.

ویژگی خرید نخ های نسوز فایبر گلاس عبارتند از:

از ویژگی های منحصر به فرد جهت فروش نخ نسوز فایبرگلاس خاصیت ضد زنگ بودن آن است و این نخ کاربردی در برابر خوردگی و فرسایش و حرارت بسیار باکیفیت و مقاوم است. خرید نخ نسوز فایبرگلاس دارای مقاومت بالا بوده و دربرابر خوردگی و سایش و حرارت بالا مقاوم می باشد. از ویژگی های دیگر این نخ نسوز، می توان به استفاده در عایق کاری مواد شیمیایی و نفتی اشاره نمود.

الیاف نسوز فایبرگلاس، از ویژگی ضدزنگ بودن برخوردار هستند و در مدت زمان طولانیمی توان از این محصول استفاده نمود. عایقی محکم و قابل اعتماد برای جریانات الکتریکی است و دارای انعطاف پذیری زیادی است.

 

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *