شیلنگ کوره های القایی ضد برق

شلنگ ضد برق چیست ؟

شیلنگ کوره های القایی ضد برق دارای آستر یا پوشش دائمی آنتی استاتیک هستند که در آن مارپیچ سیم فولادی در زمین نیز می تواند باشد.

هنگامی که مواد جامد و مایعات از طریق شیلنگهای قابل شارژ منتقل شوند ، بار الکتریسیته ایجاد می شود. این هم از نظر اصطکاک درونی کالاهای حمل شده و هم از اصطکاک آن در برابر دیواره داخلی شلنگ ایجاد می شود. به خصوص در مناطق خطر انفجار و همچنین هنگام حمل مواد فله قابل اشتعال ، این یک پتانسیل بسیار خطرناک را ایجاد می کند. برای جلوگیری از این تهدید از همان ابتدا ، شیلنگهای ضد الکتریسیته ما دارای دیواره های آنتی استاتیک دائمی هستند. در این روش از شارژ الکترواستاتیک به طور موثر جلوگیری می شود.

طیف وسیعی از شیلنگ کوره های القایی ضد برق و شلنگ انعطاف پذیر ضد استاتیک انعطاف پذیر که برای استفاده با مواد قابل احتراق یا در مناطق خطرناک طراحی شده است.

در شیلنگ کوره های القایی ضد برق و محدوده مجرای انعطاف پذیر، ما شیلنگ هایی را ارائه می دهیم که دارای آستر دائم ضد استاتیک و / یا پوشش و شیلنگ هایی هستند که مارپیچ سیم فلزی در آن قرار دارد. بسیاری از شیلنگها و لوله های منعطف ما از مشخصات از جمله BS2878 ، TRBS 2153 (قبلاً BGR 132) برخوردار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *