Refractory silicone sheet

درباره ورق سیلیکونی نسوز بدانید

ورق سیلیکونی نسوز  به عنوان یکی از کاربردی ترین محصولات در صنایع مختلف محسوب می گردد که در کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار های ایران نیز می گردد. وجود تنوع بالا در تولید این محصول با در نظر داشتن نیاز خریداران، یکی از پارامتر هایی است که می توان به آن اشاره نمود.

ویژگی های ورق سیلیکونی نسوز

استفاده از موادی درجه یک و فاقد ترکیبات شیمیایی در تولید ورق سیلیکونی نسوزموجب گردیده است تا استفاده از آن برای تولید بسیاری از محصولات با کمترین دغدغه ای همراه باشد. ترکیبات صد در صد تضمین شده در ساخت این ورق، موجب شده است . به کار گیری آن حتی در صورت ارتباط مستقیم با مصارف انسان، آسیبی را در بر نداشته باشد.

ورق سیلیکونی نسوز حتی در تماس مستقیم با حرارت نیز تغییر را در ظاهر و هم چنین مواد خود بروز نخواهد داد و از همین طریق نیز برای به کارگیری در حوزه های دارویی بدون محدودیت امکان پذیر است. بر اساس نمونه های متعددی که در ساخت این ورق با فرمولاسیون های ویژه مدنظر قرار می گیرد، این محصول می تواند مقاومت خاصی در برابر شرایط دمایی از دما منفی ۸۰ تا مثبت ۲۸۰ داشته باشد.

ابعاد ورق های سیلیکونی نسوز

تنوع ضخامت این ورق ها ( ۱،۲،۳  ) نیز می تواند یکی دیگر از پارامتر های مهمی به شمار آید که به واسطه آن، تنوع کاربرد را نیز بتوان شاهد بود. انعطاف پذیری ایده آل و بالا ورق سیلیکونی نسوز از دیگر مواردی است که دامنه های کاربردی آن را به خوبی افزایش می دهد.

کاربرد های ورق سیلیکونی نسوز

کاربرد های مختلفی که این ورق های سیلیکونی با توجه به آن تقسیم بندی می گردند، عبارت است از :

  • تولید انواع قالب ها با استفاده از دقیق ترین ابعاد مدنظر
  • به کارگیری در بخش های پزشکی
  • به کارگیری در صنعت دارو سازی
  • استفاده در محیط های شیمیایی و هم چنین محیط های قلیایی به منظور ساخت واشر

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *