عایق های پوششی شیرآلات

نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن، همواره یکی از دغدغه های اصلی در بخش های صنعتی به شمار می رود. در همین راستا، عایق کاری اتصالات و شیرآلات در بخش تأسیسات انتقال انرژی با استفاده از عایق های پوششی شیرآلات، ضمن کاهش ۷۰ درصدی اتلاف انرژی، به میزان قابل توجهی در صرفه جویی مصرف انرژی تأثیرگذار می باشد.

به همین منظور جهت آشنائی بیشتر با این محصول، به شرح مختصری از کاربرد عایق های پوششی شیرآلات در صنایع خواهیم پرداخت.  

 

عایق های پوششی شیرآلات چیست

همانطور که گفته شد، عایق های پوششی شیرآلات به عنوان راهی مطمئن جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی در تأسیسات انتقال انرژی محسوب می شود. این تجهیزات که شامل لوله، شیرآلات و اتصالاتی نظیر فلنج ها است با استفاده از این نوع از عایق ها در برابر هرگونه آسیب محافظت شده و نتیجه آن، راندمان بالاتر این تجهیزات می باشد.

عایق های پوششی شیرآلات با داشتن مقاومت بالا در برابر عواملی مانند روغن، بخار و آب داغ، با ایجاد لایه ای محافظ بر روی تأسیسات، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، مانع از ایجاد خطرات سوختگی ناشی از تماس کاربر با شیرآلات و تجهیزات خواهد شد. این عایق های حرارتی انعطاف پذیر، با مقاومت حرارتی ای برابر ۶۰۰ درجه سانتیگراد، قادر به کاهش قابل توجه هزینه های ناشی از مصرف انرژی بوده و قابل استفاده بر روی انواع شیرآلات صنعتی می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *